Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Levensverhaal in de vroege ochtend.



Een buurvrouw die ik al jaren vriendelijk groet...en voor het eerst raakten we in een echt gesprek.
Ze bleek Koerdische te zijn.
En dan komt er ineens veel los, ik luisterde alleen.
Wat is het toch een rare wereld, niemand blijkt de ellende te willen die er gaande is, maar we lijken machteloos tegen het kwaad.
Mensen vluchten van hot naar her...een raar fenomeen, ineens bootvluchtelingen!
Zelf ben ik weggevlucht van mijn Spijkerbed .
Vluchten kan ik verder niet. 
Nieuws kijken doe ik regelmatig, maar liever niet.
Mijn droomwereld is voorbij.

Iemand zei tegen mij;
Je verstopt je achter humor.
Dan denk ik, wat wil je dan zien van me?



2 opmerkingen:

  1. Een rare wereld is het, en ook al wilt niemand het, hij wordt alsmaar gekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen spijkerbed meer.
    Werkwijze is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com