Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Duizendzelfportetten.


Alles leeft, al je onzin spulletjes leven.
Ze leven stil en zijn gelijk aan jouw sterrenstof.
Een grote familie van Zijn.
Blokker, Marskramer, Xenos en noem maar op!
Die bij jou staat is bijna identiek aan die bij mij staat.
Zelfs mijn unieke spullen zijn gemaakt van alles wat is.
Beer en Tje, gered uit de vuilnisbak.
Ik was even vergeten dat het geen dingen waren.
Bezield, dat was het woord.
Duizend zelfportretten van ijdelheid.
Het is geen ijdelheid maar gewoon 'hechting'.
Hechting aan het herkenbare ik.
Sterrenstof deeltjes die aan elkaar gehecht zijn...


1 opmerking:

  1. Over een paar miljard schijnt er weer niets anders te zijn dan sterrenstof....
    Zullen we dat nog tzt meemaken..... ?

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com